loading...
بغض جبهه
hassan-mansouri بازدید : 11 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 
 
 

 
 
                         
 
 


ده ها وصیت نامه


وصیت نامه شهید محمود احمدی
دست ازاین ماه تابان [امام خمینی] برندارید كه روزنه ی امید مستضعفان جهان و ایران است. پیرو خط امام كه همان خط حزب الله است باشید.

وصیت نامه شهید غلامحسین ارباب رشید
"با مردم برخورد اسلامی داشته باشید، در راه اسلام و قرآن قدم بردارید و مواظب باشید كه شیطان باعث دوری شما از خدا نگردد."

وصیت نامه شهید حسین برهانی
- ای ملت بدانید امروز مسئولیتتان بزرگ و بارتان سنگین است و باید رسالتتان را كه پاسداری از خون شهیدان است انجام دهید و تنها با اطاعت ازروحانیت متعهد و مسئول كه در راس آن ولایت فقیه می باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادرید این راه را ادامه دهید.
- خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بكوشید و حجاب را رعایت كنید، زهراگونه زندگی كنید.....
- سفارشم این است، مردم! به یاد خدا و روز جزا باشید پیرو ائمه اطهار باشید، كه .....
- مردم! امام زمان (عج) را فراموش نكنید. مردم! دنباله رو روحانیت باشید كه چراغ راه هدایتند.....
از امام اطاعت كنید كه عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید كه نماینده حجه بن الحسن (ع) است. 10/5/1362

وصیت نامه شهید ناصر بختیاری
...من خودم را لایق نمیدانم كه در جواب ندای هل من ناصر ینصرنی به امام كبیرمان لبیك بگویم... ولی از امام (ره) می خواهم كه مرا دعا كند تا بلكه نزد خداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه ای كه در نهایت شهادت است برسم.
...خدایا شكر می كنم كه مرا آزاد آفریدی تا آزاد فكر كنم تا بتوانم بندگیت را به جای آورم.
خدایا! شكر تو را كه مرا پاسدار انقلاب خمینی ات قرار دادی تا اینكه بتوانم خونم را فدای حسینت بكنم.
خدایا! شكر تو را كه مرا از این نعمت انقلاب سرخ خمینی برخوردار نمودی و به آن درجه ای رساندی كه لیاقتش را نداشتم. ...آگاه باشید كه در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی بر دوش دارید. شما پاسدار خون های ریخته شده برای اسلام عزیز هستید و باید شما عزیزان پیام خون شهیدان و شعار آنها را با كار و كوشش در راه خدا به جهانیان صادر نمائید، و ثابت كنید كه می توانیم در پناه اسلام غیر وابسته به ابرقدرت ها باشیم و به شعار بهشتی مظلوم و دیگر شهدا تحقق بخشیم و ندای مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفان جهان برسانیم تا اینكه لرزه بر اندام پوسیده مستكبران داخلی و خارجی بیندازیم...
و مستضعفین خود تصمیم بگیرند و حاكم روی زمین باشند همانطوریكه كه خداوند به بندگانش وعده داده است:
"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین..."
تا اینكه مقدمه ای برای ظهور مهدی (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد.

وصیت نامه شهید مجید پازوكی
"درود بر امام امت، نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خمینی كه هرچه داریم از وجود با بركت ایشان است كه اسلام و امت اسلامی را بعد از هزاروچهارصدسال دوباره زنده نمود. قدر امام را بدانید و خالصانه پیروش باشید، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی امانت الهی هستند وظیفة همه ما پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است. صلاح دنیا و آخرت ما در پیروی از ولایت فقیه می باشد.فعالانه در مسائل انقلاب و اجتماع شركت نمایید. حضور گسترده و آگاهانة مردم ضامن انقلاب و اصول آن است. در نماز جمعه شركت كنید و شعائراسلام را زنده تر كنید".

وصیت نامه شهید مرتضی بهرامیان
از برادران و خواهران می خواهم كه این نهضت را حفظ كنید و در راه صدور آن از هیچ كوششی دریغ نكنید و مگذارید بار دیگر دست جنایتكاران شرق و غرب در شما مسلط گردد و خونهای هزاران شهید از دست برود. در نمازهای جماعت و جمعه با جدیت شركت كنید. با وحدت و اطاعت از مقام رهبری و پیروی از دستورات اسلام و پاسداری جدی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توطئه های استكبار را خنثی و نقش بر آب كنید.



وصیت نامه شهید سید جمال دربان فلك
ای امت حزب اللهی! اسلام مكتب انسان سازی است و انقلاب اسلامی با رهنمودها و رهبری صحیح امام امت (خمینی بت شكن) می رود تا جهانی شود و تمامی ابرقدرت ها را نابود كند و انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهد پس بر همه شما وظیفه شرعی است كه در هركجا كه باشید از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع كنید..... از ولایت فقیه و روحانیت مبارز اطاعت و پشتیبانی كنید كه هردو ضامن پیروزی و پشتوانه اسلام هستند".

وصیت نامه شهید صفر علی داوودی
"مادرم سلام این فرزندت را از كردستان غریب و مظلوم بپذیر، اینجا كسی را جز خدای بزرگ و ملائك نداریم مادرم برای ما دعا كن".

وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی
مسلم و تسلیم هستم و شهادت می دهم به خداوند "حی لا یموت واحد، رحمان و رحیم و .... محمد (ص)، بهترین برگزیده از یك صد و بیست و چهار هزار رسولش و علی (ع) وصی بر حقش و یازده فرزند علی (ع) از فاطمه (س) كه همگی برحقند و اما تنها حجت خدا مهدی(عج) است كه به انتظار فرمان ظهورش (نگران از انسانیت) نشسته است.
قال الحسین (ع) "ان الحیاه عقیده و الجهاد و لیمحص الله الذین آمنوا و یمحق الكافرین"
درود خدا به امام عزیزم كه ما را آگاهی بخشید و در هر فرصت برای پاك كردن زنگار نیتها پرداخت تا فقط برای خدا باشیم و رحمت خدا بر شهداء باد كه به ما آموختند چگونه بهتر رفتن را .

وصیت نامه شهید سید كریم حسینی
بارالها به جبهه آمدم تا تكلیف خود را ادا كنم و از من راضی باشی، اما افسوس كه نتوانستم مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهم كه به تو نزدیكتر شوم و از من راضی باشی. همسر عزیزم از بچه ها به خوبی نگهداری كن و آنها را در راه فراگیری علم و دانش یاری نما و مرتب آنها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ی ما باشند.

وصیت نامه شهید بهرام حق نجات
خدایا از تو می خواهم كه مرا یاری كنی تا در راه تو قدم بردارم همانطور كه خداوند می فرماید هركسی در امور بر خداوند توكل نماید.او برایش كافی است و حال اگر بنده گام در راه جهاد با كفار گذاشت هرگونه سرنوشتی كه پروردگارش برای او تعیین نماید تفاوتی ندارد ما می رویم تا وظیفه خود را انجام دهیم و نتیجه آن برای ما مهم نیست كه چه بر سر ما خواهد آمد انشاالله كه خداوند قبول نماید.

وصیت نامه شهید حسین حدادی
سلام بر مهدی (عج)
سلام بر نایبش امام خمینی ،سلام بر شهیدان و درود بر تمام مسلمین جهان، مادر وپدر عزیزم اگر شهید شدم برایم گریه نكنید چون من خود می خواستم و وظیفه ام بود. خدا من را به شما داد وظیفه شما بود كه مرا تربیت كنید و كردید ،پس ناراحت نباشید .پیام من به ملت ایران این است كه با گروهك های منافق بجنگید و نابودشان كنند و راه شهیدان را ادامه دهند. پیام من به دولت این است كه امام و شخصیت های مملكتی را از هر نقطه حفظ كنند تا ریشه آمریكا كنده شود . تمام ملت باید گوش به فرمان امام باشد زیرا كه نائب امام زمان است .امیدوارم كه تا به حال گناهی كرده ام خدا مرا ببخشد و مرا جزء یاران امام زمان گرداند....
عاشقم عاشق روی مهدی
شیفته ام شیفته روی مهدی
ای صبا از سر كوی مهدی
برمشامم برسان بوی مهدی

وصیت نامه شهید بهنام خرم بخت
"خدایا! تو را به حسین قسم می دهم كه ما را از فیض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما می خواهم كه بعد از شهادت من برای من گریه نكنید، بلكه به مظلومیت آقا اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا فكر كنید دوستان و آشنایان و دانش آموزان شما را به شهدای كربلا قسم می دهم كه یك لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منكر غافل نباشید، كه اگر خون شهدای كربلا و پیام زینب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی كرد در پایان از همه شما حلالیت می خواهم و از شما تقاضا دارم كه امام عزیز را تنها نگذارید..."

وصیت نامه شهید محمود خادم سیدالشهدا
... باور كنید كه شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن كلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد كه چقدر كشته شدن در راه خدا شیرین است. برادرم احمد روح من در انتظار فداكاری توست تو مانند یك مسلمان واقعی زندگیت را وقف خدمت به اسلام كن.

وصیت نامه شهید محمود اعتصامی
به دستورات امام خمینی (ره) عمل كنید، به مسایل معنوی و حضور در نماز جمعه اهتمام فراوان داشته باشید و از زنان و مردان جامعه می خواهم به حدود الهی و فرامین اسلام و قرآن عمل نمایند.
پدرجان یك چیز از شما می خواهم شما در حقم دعا كنید كه به آرزویم برسم.

وصیت نامه شهید سید حسین روح الامین
ای عزیزان از مال دنیا دست بردارید و به خدا فكر كنید، ما از خاك آمده ایم و به خاك بازمی گردیم، هرچه هست، دست خداست و هرچه صلاح او است همان است، خداوند در این دنیا بسیار آزمایش خواهد كرد. این نعمتها را برای آزمایش ما قرار داده است مواظب باشیم كه از این آزمایشات سربلند بیرون بیائیم. ای دوستان به دنبال شناخت اسلام بروید اگر اسلام را شناختید، اگر امام (ره) را شناختید، به آنچه كه می خواهید می رسید، به خدا فكر كنید و به فردای قیامت، به آن آتش جهنم و نعمتهای خدا در بهشت، دست از مال دنیا و هواهای نفسانی بردارید...ای مردمی كه در صحنه هستید به گلزار شهدا بروید و از این عزیزان درس بیاموزید. و فرزندان خود را چون اینان بزرگ كنید، در نمازجمعه ها مرتب شركت كنید، نه فقط به عنوان یك نفر حاضر در نماز به خطبه ها گوش كنید راه و روش اسلام را یاد بگیرید و سعی كنید در سیاست دخالت كنید و ببینید در مملكتتان چه می گذرد.
من نمی دانم چه بگویم چون می دانم دنیا هیج ارزشی ندارد و تنها سفارشم این است كه دست از یاری امام (ره) برندارید و در جنگ شركت كنید به مستضعفین كمك كنید و دست نوازش بر سر آنان بكشید....




وصیت نامه شهید محمد نوری
مردم اگر نمی دانند بدانند كه برای من و امثال من فقط مسئله جهاد مطرح می باشد همه ما زمان نكبت بار طاغوت را به یاد بیاوریم حتی به جای اشك خون از دیدگانمان جاری كنیم بیایید آن همه كثافت بازی ها، عیاشی ها و خوش گذرانیها و ساز و برگ های رژیم منحوس را به باد خود بیاوریم و از این نعمت عظیم انقلاب اسلامی عبرت بگیریم بیایید مقداری به عقل خود رجوع كنیم و این دنیای مادی را با یك دنیای معنوی مقایسه كنیم و وقتی مسئله برایمان روشن شد عملمان، حركتمان، قلممان و قدممان را همه به سوی دنیای معنوی سوق دهیم بیایید قدر این انقلاب كبیر را بدانیم و همچنین قدر این رهبر را بیشتر و بهتر بدانیم و تعقل كنیم و تفكر كنیم ببینیم او چگونه مردی است بیایید این انقلاب را كه خداوند توسط رهبر عزیزمان به ما ارزانی داشته قدر بدانیم .....همسرم باوركن خدمت به پدر و مادر و احترام به آنها و رسیدگی و تعلیم فرزندان ثوابی بیش از به جبهه آمدن من دارد به تو توصیه می كنم كه به پدر و مادر احترام بگذاری و فرزندانمان را به نحوی نیكو تربیت كنی.

وصیت نامه شهید محمد علی یاری
بسم رب الشهداء و المستضعفین
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون چنین مپندارید كه آنها كه در راه خدا كشته شده اند مرده اند بلكه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند..... با درود رهبر انقلاب امام خمینی و با سلام به مردم ستم دیده شما مردمی كه سالها زیر چكمه های ابرقدرتها دست و پا می زدید و به لطف الهی و رهبری امام خمینی انقلاب كردید چقدر شهید دادید و چقدر مجروح؟ حالا باید از خون شهیدان و معلولین پاسداری كنیم.متوسل به خدا شویم تا عمر امام را تا ظهور حضرت مهدی (عج) طولانی بگرداند از شما مردم تقاضا می كنم مبادا باعث شكست انقلاب شوید مبادا بگذارید این گروههای به اصطلاح طرفدار خلق ضربه ای به انقلاب و به اسلام وارد كنند... سخنی با خانواده ام : سلام به پدر و مادر عزیزم پدر و مادر شما آرزوهایی برای من داشتید و سالها منظتر بودید كه مرا در زندگی خوب و شرافتمندانه ای ببینید ولی من زندگی بهتر را انتخاب كردم و آن جهاد در راه خدا و مبارزه با دشمنان اسلام است من راه را ادامه خواهم داد تا سر حد شهادت شما از اینكه فرزندی در راه خدا دادید باید خوشحال باشید كه توانستید امانت خدا را نزد خدا برگردانید شما می دانید چقدر مادرها جوانهای خود را در راه خدا داده اند و باز هم باید بدهند.... سخنی با خواهران و برادران امیدوارم شما هم مثل برادران و خواهران شهید داده دیگر باشید و از اینكه برادر خودتان را در راه خدا داده اید خوشحال باشید و افتخار كنید كه فقط در راه خدا دادید امیدوارم خدا به شما هم صبر بدهد برادرانم شما هم به جبهه بروید و اسلام را زنده نگهدارید.....


 
صفحه اصلی
حرف دل
درباره شهید آوینی
معارف اسلامی
شعر و سبک
بانک احادیث موضوعی
صوتی
فیلم و کلیپ
گالری عکس
موبایل اسلامی
کتابخانه
آموزش
خدمات
بایگانی
لینکستان
تماس با ما
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,506